jump to navigation

Silip sa Buhay Pari Part 6 (Bisaya Edition) September 10, 2015

Posted by Fr. Felmar Castrodes Fiel, SVD in Archdiocese of Cebu, Cebu, Communications Ministry, Vocation Story, Year of the Poor.
Tags: ,
trackback
Interview time @ DYRF Radio Fuerza

Interview time @ DYRF Radio Fuerza

Fiesta TV Coverage at Naga, Cebu. Very early to arrive. Immediately went to the rectory. Had coffee and suman. Suddenly, a man came out from a room. Wala ko kaila. Paila dayon ko.
Me: Hello, Father! Happy Fiesta! (sabay shake hands!) I’m Fr. Felmar, SVD from DYRF/USC, blah, blah.
After few minutes of talking to him, I realized the man I was talking to was not a priest. When he excused himself, pasimple nako gi-ask ang kusinera…
Me: Ate, pari tong tawhana?
Kusinera: Dili Father oy!
Me: Gikan man lagi siya nigawas sa kwarto…
Kusinera: Hahaha, dili na kwarto Fr. oy! Kasilyas man to siya gikan!

—-

A group of chicharon vendors mobbed me in Carcar City when they saw our DYRF radio station car approaching. I thought they would ask me to buy their products. Nangayo diay ug number sa swertes.

Our cat at home wanted to have a taste of durian fruits served on our table. So I immediately shouted him and he ran away — but oh, nahulog ang precious fruit-that-smells-like-hell-but-tastes-like-heaven! Instant reaction: catch it before it reaches the floor. Kids, don’t try this at home.

Went to another parish for a live broadcast sa Pontifical Mass sa ilang fiesta. Amoa reporters naay gi-ambush interview. Ug sa dihang — pagpangumbira na namo — ang amoang nasudlan — ang balay sa ilang gi-ambush interview.

Naglive broadcast mi sa usa ka parokya diri sa Cebu. Ingon sa technician sa parokya nga dili daw biyaan amoa mga gamit kay naa daw mangawat. After sa misa, naay nidool sa akoa nga tigulang, nagdala ug bag ug ingon sa akoa: “Father nagsunod jud ko sa inyong broadcast bisag nisimba na ko.” Pakita dayon siya sa radio. Hastang kurata nako! Ang akoang pula nga radio naa sa iyahang bag! Maayo gani nga wala ko nagpanic. Abi nakog akoa to, dili diay. Pareha lang jud diay mig radio nga gidala . Maayo jud ning kabalo ta mohandle ug crisis situation bah.

The 9th day of the Novena Masses for the 450th Kaplag was Cardinal Tagle. Something funny nahitabo sa among mga pari before the mass. Pag-abot nako sa Pilgrim Center sacristy, giingnan ko nga ang mga vestments toa sa Basilica. Pag-adto nako didto, gi-block ko sa gwardya, giingnan ko “dong, ayaw sag sulod kay naa pay re-enactment.” Ingon sad ko, “Pari ko guard.” Ingon siya ay, “Bisan pa Fr, mao may sugo sa director nga dili sa mosulod sa Basilica. Gisarhan pa ang pultahan.

So nagtindog ko sa kilid, lantaw sa re-enactment.

Paglantaw nako sa akong mga kilid, kadaghan ba diay namong mga pari nga nasirhan sa pultahan! Nagkinataw-anay na lang mi. Paabot. Then taud-taud, niabot na jud ang eksena nga moabri ang pultahan sa Basilica, ipagawas ang Santo Niňo nga gidala sa mga indio, grandiosa kaayo – namakmak ang mga tawo…..!

Ug sa dihang, kalit-kalit lang naay niabot nga pari, nga nagdala ug bag niya nga nikalit ug dool sa pultahan — dire-diretso jud — gibira siya sa gwardya! ug giingnan, “Father, unya na sulod kay makit-an ka sa camera!” Padaplin tawon si Fr….Giingnan nako siya, “Ma-take 2 gani na Fr, ikaw joy ginungdan.” Katawa si Fr. ug very good sport nga niingon: “Aw, unshalan ba…”

When we had our Holy Mass live broadcast Broadcast last Sunday, naay nidool nako…
Parishioner: Fr., kumusta na man ka? Gimingaw na ang mga taga (name of place) nimo…
Me: (confused, kay wala ko kaila) Ok ra man, ikaw?
Parishioner: Fr, patay na raba si (mentions the name of the person). Happy kaayo ko nagkita ta Fr! Pagmention sa imong pangalan sa misa, lipay kaayo ko kay wala joy lain nga Fr. Fiel diri sa Cebu – Fr. Phil Tumulak ra jud!

‪#‎taympa
‪#‎mistakenidentity
‪#‎frphiltumulak

Last time, naalaan nga Fr. Yoyo Desales. Naalaan pod nga Fr. Fiel Suico. Karon lahi na sad. Kinsa na man kaha pod sunod?

‪#‎morefuninarchdioceseofcebu

 

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

